SOME sisällöntuotanto

Sisältökalenteri

Somen sisältökalenteri suunnitellaan yrityksen kpi:den ja tavoitteiden perusteella

Julkaiseminen

Kirjoitamme ja julkaisemme postaukset puolestasi sovittuna ajankohtana

Kuvatuotanto

Tuotamme visuaalisesti vahvat kuvat, jotka sykähdyttävät somessa

Discover Muonio

Discover Muonion sisältökonsepti pitää sisällään sisältöstrategian ja sosiaalisen median sisältösuunnitelman. Lisäksi tuotamme Discover Muoniolle visuaalisesti vahvaa luontokuvaa, jota käytetään yrityksen some-kanavissa ja muussa markkinointimateriaalissa.

Core: Projektin tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja some-presenssiä 6 kuukauden mittaisen projektin aikana.

Timeline: 2020–2021

Karttakeskus

Karttakeskukselle toteutetun some-sisältösuunnitelman lisäksi tuotamme yritykselle visuaalisesti vahvaa luonto- ja tuotekuvaa, jota käytetään yrityksen some-kanavissa ja muussa markkinointimateriaalissa.

Core: Projektin tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja some-presenssiä visuaalisesti vahvoin valokuvin (luonto/tuote) ja retkikohdevinkein.

Timeline: 2018– (jatkuu)

Fjällräven Suomi

Fenix Outdoorsille (Fjällräven Suomi) toteuttu sosiaalisen median sisältöprojekti koostui @fjallravensuomi IG-tilille ja Fjällräven Suomi FB-sivulle tuotetusta kuvallisesta ja kirjallisesta some-materiaalista.

Tiimi: Joppe Ranta (projektipäällikkö), Valtteri Hirvonen (valokuvaus), Marinella Himari (sisällöntuotanto ja some-seuranta)

Timeline: 2018–2020

Madventures

Wilder Mind Media vastasi Mad Cook Shown TV-sarjan aikaisesta some-sisällöntuotannosta Madventuresin IG- ja FB-tileillä. Lisäksi työnkuvaan kuului erikoisten ruoka-aiheisten julkaisujen etsiminen ja jakaminen sekä live-twiittien nosto lähetyksen aikana.

Timeline: 2016–2017

Docventures

Wilder Mind Media vastasi Madventuresin ja Docventuresin some-sisällöistä vuosina 2016–2017. Sisällöntuotanto piti sisällään @madventures- ja @docventures-tilien (IG) julkaisut.

Timeline: 2016–2017

Machines-elokuva

Wilder Mind Media vastasi Machines-elokuvan some-sisällöistä vuosina 2016–2017. Sisällöntuotanto piti sisällään elokuvan FB-sivun some-julkaisut, vaikuttajamarkkinoinnin sekä viestinnän.

Timeline: 2016–2017

Kasva. Näy. Menesty.