AVAINSANA
CASE

Discover Muonio

Discover Muonion sisältökonsepti pitää sisällään sisältöstrategian ja sosiaalisen median sisältösuunnitelman. Lisäksi tuotamme Discover Muoniolle visuaalisesti vahvaa luontokuvaa, jota käytetään yrityksen some-kanavissa ja muussa markkinointimateriaalissa.

Core: Projektin tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja some-presenssiä 6 kuukauden mittaisen projektin aikana.

Timeline: 2020–2021


CASE

Karttakeskus

Karttakeskukselle toteutetun some-sisältösuunnitelman lisäksi tuotamme yritykselle visuaalisesti vahvaa luonto- ja tuotekuvaa, jota käytetään yrityksen some-kanavissa ja muussa markkinointimateriaalissa.

Core: Projektin tavoitteena on kasvattaa yrityksen tunnettuutta ja some-presenssiä visuaalisesti vahvoin valokuvin (luonto/tuote) ja retkikohdevinkein.

Timeline: 2018– (jatkuu)


CASE

Fjällräven Suomi

Fenix Outdoorsille (Fjällräven Suomi) toteuttu sosiaalisen median sisältöprojekti koostui @fjallravensuomi IG-tilille ja Fjällräven Suomi FB-sivulle tuotetusta kuvallisesta ja kirjallisesta some-materiaalista.

Tiimi: Joppe Ranta (projektipäällikkö), Valtteri Hirvonen (valokuvaus), Marinella Himari (sisällöntuotanto ja some-seuranta)

Timeline: 2018–2020


CASE

Mad Cook Show

Wilder Mind Media vastasi Mad Cook Shown TV-sarjan aikaisesta some-sisällöntuotannosta Madventuresin IG- ja FB-tileillä. Lisäksi työnkuvaan kuului erikoisten ruoka-aiheisten julkaisujen etsiminen ja jakaminen sekä live-twiittien nosto lähetyksen aikana.

Timeline: 2016–2017


CASE

Madventures

Wilder Mind Media vastasi Madventuresin ja Docventuresin some-sisällöistä vuosina 2016–2017. Sisällöntuotanto piti sisällään @madventures- ja @docventures-tilien (IG) julkaisut.

Timeline: 2016–2017


CASE

Machines-elokuva

Wilder Mind Media vastasi Machines-elokuvan some-sisällöistä vuosina 2016–2017. Sisällöntuotanto piti sisällään elokuvan FB-sivun some-julkaisut, vaikuttajamarkkinoinnin sekä viestinnän.

Timeline: 2016–2017