SEODigimarkkinointi

Jokaisen SEO-projektin tärkein tavoite on kasvattaa konversiota

Enkä tarkoita vain *kävijämäärän* kasvua.

Tarkoitan ennen kaikkea _potentiaalisten asiakkaiden_ määrällistä kasvua.

SEO:n osuus konversion/mikrokonversion toteutumiseen voi olla todella kriittinen/merkittävässä roolissa tulosten saavuttamiseksi.

Ja näitä potentiaalisten asiakkaiden synnyttämiä konversioita voivat mm. olla:

✅ ostoskoriin lisäys/osto
✅ liidi
✅ ajanvaraus
✅ oppaan lataaminen
✅ artikkelin/uutisen lukeminen
✅ yhteystietosivujen tarkastelu
✅ s-postin/puhelinnumeron klikkaaminen

.. tai jokin muu riippuen bisneksestäsi ja tavoitteistasi.

Miten sinä hyödynnät hakukoneoptimointia konversion kasvattamisessa?

Samasta aiheesta
SEOSisällöntuotantoOn-page SEO

Ethän tee tätä yleistä SEO-virhettä? [Pikavinkki]

SEOCaset

SEO-työllä mahdollistettiin hieno kasvu orgaanisessa näkyvyydessä

SEOAvainsanatSisällöntuotantoOn-page SEO

Kolme + 1 hakusanatyyppiä sisällöntuotannon tueksi

SEOGoogleOn-page SEO

Googlen uudet suositukset SEO-sisällöille julkaistaan ensi viikolla!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.