SEO = Prio #1

Tämä on tositarina hakukoneiden maailmasta.

CASE

Alta näet yhden verkkosivuston orgaanisen näkyvyyden kasvun

SEO-työn tarkoituksena oli saada sivusto nousemaan hakukoneiden tuloksiin ja ansaita sitä kautta kävijöitä kesäsesongin aikaan, joka oli asiakkaalle tärkein ajankohta. Taaimmainen graafi kuvaa vuotta 2021, etummainen samoja kuukausia vuonna 2022.

Orgaanisen
näkyvyyden
kasvu

Alta näet prosentuaaliset onnistumiset tässä yksittäisessä SEO-projektissa, joka ei nojaa brändihakuihin ja jossa ei olla käytetty lainkaan maksettua mainontaa.


219,54%

kasvu klikkauksissa

246,43%

kasvu näyttökerroissa

60,49%

kasvu käyttäjissä

56,79%

kasvu uusissa käyttäjissä

Tavoitteemme on selkeä: se on nostaa liiketoimintasi mahdollisimman hyville sijoituksille Googlen hakutuloksissa bisneksellesi tärkeimmilla avainsanoilla. Hakukoneoptimoinnin voi aloittaa myös itse, ja sitä varten olemme julkaisseet kattavan SEO-oppaan. Parhaat tulokset ansaitaan kuitenkin huolellisesti suunnitellulla SEO-strategialla ja jatkuvalla SEO-työllä.

Orgaanisen SEO:n ja yhteistyömme avulla asiakkaani ovat esimerkiksi:

  • Kasvattaneet orgaanisten kävijöiden määrän 600 > 199k 6 kk:n aikana.
  • Nostaneet hakutulosten klikkausmäärän 970 > 13,2k 6 kk:n aikana.
  • Tuplanneet 150k kuukausikävijää 300 000:een 6 kk:n aikana.

Lisäksi halusin demota, miten nopeasti uuden sivuston orgaanista näkyvyyttä voidaan kasvattaa.
Voit seurata SEO-projektia tällä sivulla.

01. Tavoitteet

Asetettujen tavoitteiden avulla tiedämme, mitä teemme, miksi teemme ja miten voimme ansaita toivotut tulokset.

02. Resursointi

SEO-projekti vaatii aikaa ja panostusta niin SEO-konsultilta kuin yritykseltä itseltään, ja siksi resursointi on tärkeää.

03. Auditointi

Auditoimme sivuston nykykunnon ja nykysisällöt, jotta tiedämme lähtötilanteen ja projektin SEO-tarpeet.

04. Kilpailijatutkimus

Jotta sivusto voi kasvaa, meidän tulee tietää sen nykypositio suhteessa kilpailijoihin sekä kilpailijoiden käyttämät hakusanat.

05. Hakusanatutkimus

Tutkimuksessa käydään läpi kilpailijoiden käyttämät hakusanat sekä omalle liiketoiminnalle tärkeimmät hakusanat.

06. Avainsanastrategia

Avainsanastrategia jalostuu hakusanatutkimuksen pohjalta ja ohjaa SEO-sisällöntuotantoa.

07. SEO-strategia

Datalla johdettava SEO-strategia ohjaa kaikkea SEO-työtä ja toimii jatkossa päätöksenteon tukena.

08. Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto sisältää uusien SEO-sisältöjen sekä jo julkaistujen sisältöjen SEO-validoinnin.

09. Seuranta

Näkyvyyden kasvun seuranta ohjaa eteenpäin SEO-projektissa sekä kertoo onnistumiset ja tarvittavat muutostarpeet.

30 minuuttia ajastasi

Varaa maksuton konsultointi

Käännetään yhdessä SEO-haasteesi voitoksi

Varaa aika