Tiedä,
mitä avainsanoja kilpailijasi käyttävät optimoidessaan sisältöjä
Tiedä,
miten kilpailjasi rakentavat oman sivustonsa auktoriteettia
Tiedä,
millä toimenpiteillä ohitat kilpailijat Googlessa
Kilpailija-analyysillä Googlen kärkipaikoille
Kilpailija-analyysillä todennetaan, miten kilpailijat tuottavat sisältöjä ja mitä avainsanoja he käyttävät tavoitellessaan Googlen parhaita paikkoja. Kilpailija-analyysi kertoo myös kunkin kilpailijan verkkosivuston nykytilanteen löydettävyyden.
Tutustu alla oleviin vaihtoehtoihin ja varaa ilmainen 30 minuutin konsultointiaika.
2 kilpailijaa
- Kilpailijoiden määrä: 2
- Suositeltavat hakusanat
- Nykyisten hakusanojen toimivuus
- Kilpailija-analyysin tulokset
- Raportin läpikäynti (etäpalaveri)
4 kilpailijaa
- Kilpailijoiden määrä: 4
- Suositeltavat hakusanat
- Nykyisten hakusanojen toimivuus
- Kilpailija-analyysin tulokset
- Raportin läpikäynti (etäpalaveri)
6 kilpailijaa
- Kilpailijoiden määrä: 6
- Suositeltavat hakusanat
- Nykyisten hakusanojen toimivuus
- Kilpailija-analyysin tulokset
- Raportin läpikäynti (etäpalaveri)
Aiheeseen liittyvät palvelut
Kevyt avainsanatutkimus
Kevyt avainsanatutkimus sopii niille, jotka tarvitsevat avainsanoja SEO-sisällöntuotannon tueksi.
Site Audit
Sivuston Site Audit eli SEO-audit todentaa verkkosivuston kunnon ja auktoriteetin hakukoneiden silmissä.
WordPress-kotisivut
Mobiiliystävälliset, helppokäyttöiset ja SEO-optimoitavat WordPress-verkkosivut yritykselle.