Avainsana strategia

Avainsana strategia on enemmän kuin perinteinen avainsana-analyysi.

Olet tullut varmasti tutuksi avainsana-analyysin kanssa, mutta tiedätkö, mitä strateginen avainsana-analyysi tarkoittaa?

Toinen tuttu termi on varmasti kilpailija-analyysi. Kilpailija-analyysissä tunnistetaan, mitä avainsanoja kilpailijasi käyttävät ja millaisia sisältöjä he ovat kyseisille sisällöille luoneet. Lisäksi kilpailija-analyysissä käydään läpi kilpailijoiden hyödyntämät linkkirakenteet ja kuinka ne voidaan kääntää omaksi voitoksi.

Strateginen avainsana strategia kertoo enemmän: sen tarkoituksena on tunnistaa ne avainsanat, joilla kilpailijat eivät vielä tuota sisältöjä sekä uudet potentiaaliset avainsanat, joita yrityksen kannattaa hyödyntää omassa sisällöntuotannossaan. Nämä avainsanat ovat sellaisia, jotka eivät aina suoranaisesti liity yrityksen liiketoimintaan mutta jotka voidaan kääntää tukemaan omia sisältöjä ja siten kasvattaa yrityksen hakukonelöydettävyyttä entisestään.

Puhutaan siis äärimmäisen tehokkaasta inbound-markkinoinnista, jota harva osaa hyödyntää kaikessa potentiaalissa.

Haluatko kuulla lisää?

Puolen tunnin maksuton alkukartoitus ei sido sinua mihinkään. Varaa palaveriaika suoraan Marinellan kalenterista.

Varaa alkukartoitus

Ota yhteyttä

+358 (0) 50 440 5686
hi@marinellahimari.fi
© 2021, Havulaavu Oy

Kasva. Näy. Menesty.